Decathlon tesztek szubjektív

Decathlon tesztek szubjektív

Vadászat...2-in-1 UJJATLAN GYAPJÚ VADÁSZKESZTYŰ

2017. augusztus 02. - dekigr

2-in-1 UJJATLAN, GYAPJÚ VADÁSZKESZTYŰ, BARNA SOLOGNAC

 

-2017.08.02-

Nálam inkább zöld vagy zöldesbarna...

Kesztyû témában igen érzékeny vagyok, így mikor ezt megláttam igencsak megörültem. Alapvetôen szeretem az univerzális, vagy legalább a praktikus dolgokat, ez elsôre annak tünt. A 3000 FT-os ára kissé hihetetlennek tette a 100% gyapjú összetételt, amit egy gyors ellenôrzás után végül is megnyugodva konstatáltam, hogy nem ment 85% alá. Hurrá. Ennyiért ez kötelezô darab, aki ismeri a gyapjú árakat, legfôképp kesztyûben, az tudja miért.

Sajnos azonban nem lehet elsiklani afelett, hogy a konstrukcio tervezésekor nem volt túlzottan átgondolt. A tenyér részre rávarrt mûanyag folt, inkkább csak dísz, még inkább nem kelett volna, ugyanis egy olcsó csuszós valami, ami semmire se jó, de legalább ottvan. Bôrnek lett volna valódi értelme/használati értéke, pár százassal többért, de még +1 ezressel is elment volna az akkor már tényleg tutit vétel.

Az, hogy egy gyapjúkesztyûbe a 'Thinsulate' béléseskesztyük mûanyag fedôszövetét varrták, az általam soha nem tapasztalt szúrosság miatt az érzékeny kezûeknek talán jó hír, de amúgy egy iparági tévedés és az anyag konkrét meggyalázása.

A Solonac logóval ellátott, hosszított mandzsetta felhajtható, ami pozitívumként értelmezhetô

Miután kvázi mérettelen [jó ez nem teljesen igaz 7-9 1/4-ig] azaz 1 felnôtt méretben van csak, sokunknak a jól ismert régi kínai közmondás jut eszébe: 'One size fits all'. Mindez a fent megadott mérettartományokban, az anyag tipusából adódóan, meg is valósul, az én 10-es kezemre még éppen fel lehet erôltetni, de már vékonka alákesztyôt elég neccesen húztam alá. Szóismétlés, tudom! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://decathlontesztek.blog.hu/api/trackback/id/tr2212710422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mortX 2019.01.09. 00:06:28

Olyan nullafok körüli hidegben szakadó esőben másfél órát menetelve nagyon örültem ennek a kesztyűnek, akármit soroltál is fel, ez a kesztyű szarrá ázva is melegen tartja a kezed. Még a nedvességet is szívja, tehát elég a zsebedbe tenni a tenyered és már száraz is. Ez azért kárpótol egysmásért. :)

dekigr 2019.01.09. 00:42:17

@mortX: Szia... örülök h működött a dolog. Persze, hogy tartja... a 85% az mar bőven jónak mondható.
De hidd el h az a szar vattabélés nem kell bele.

mortX 2019.01.09. 00:43:46

@dekigr: ezt a részét elhiszem, abban sem vagyok biztos, hogy az enyémben van. Már legalább három éve vettem, holnap megnézem. :)
süti beállítások módosítása